JagVillHaSommar2010! :D

ja mina vänner nu är jag äntligen hemma :) Bloggen hade damp igår därför blev det inga inlägg, men nu jäklar funkar de! :D  igår var jag hos mamma heeeela dan :P gjorde väl inte så mycke, la natalie i vagnen mitt på dan och gick en sväng med henne, och hon somnade. Vilket var tanken, när jag kom tillbaka ville becca att ja skulle ringa så jag ringde och vi satt och snacka ett tag :) Himla trevligt :) Inte så ofta vi ses och pratar nu för tiden :/ så de är kul när det väl händer :)<3
Saknar de gamla tiderna som fan<3 Saknar hela henne, Grönan tillexempel hur kul var inte de? :)
GRYYYYYYYMT kul! :D Tror de är en av mina bästa dagar i mitt liv :) Hoppas att de blir fler sånna dagar :)

Idag är måndag :) Vart i skolan precis som vanligt :P Inget konsigt alls :) Efter skolan tog ja bussen till stan, och mötte upp mormor :) Gick till Animax och fixade så dom kunde lägga upp klänningen några centimeter :) Efter de knallade mormor och jag runt på stan en stund till olika affärer :) Bland annat guldfynd och fyndade ett par snygga solbrillor ;) :D Riktigt nöjd faktiskt :)
Och nu är jag hemma, och håller på och tvättar :) Ska sätta igång att städa snart också ;)
Kommer nog bli bra de här :)


ja ni :P Nu är det spikat :D BF3:an alla ni i klassen som läser :D Efter att vi har fixat flaket är det grillkväll hos mig! :D Yeeeeehaaa! :D 11/6 -10

Nej ni nu ska ja nog göra nåt annat xD

skriver ett inlägg till senare :)

Tjao! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

vill ha sommar nu nu nu

2010-04-27 @ 22:15:47
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Jessica

snart sommar!!! :)

2010-04-28 @ 10:36:10
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0