sjuka facebookgrupper xD Och ett stort grattis till Kjell!

hahah, heej på er igen xD NU har jag kollat klart på tvprogramet eller aa de var typ 20 minuter sen de sluta xD
Mary, va som alltid annars grymmast! Hon förgyllde hela programmet, fick rysningar under båda låtarna<3 Så fantastisk grymt bra, fint, underbart ja allt man kan tänka sig! Fan vad grym du är mariette!
Justja ska passa på att säga grattis till marys pappa som fyller 55 idag :) ( Om ja inte räknat helt fel xD )
Stort grattis till dig! Hoppas att du har haft en superduper bra dag! :) Och kjell glöm inte att du har världens grymmaste dotter! :) Stooor grattiskram till dig!
Här slänger ja upp ett litet minne från gaygalan ;) Kommer aldrig glömma vad du sa till mig och Jessica :)






Ja, gud vilka minnen jag har från den kvällen asså<3 Går inte att beskriva riktigt den underbara känslan jag får
när jag tänker på den kvällen. Trodde aldrig att jag skulle få uppleva nåt så underbart<3
Nog pratat om de. :)
Imorrn är de tisdag, och imorrn har jag bestämt mig för att ta en riktig pluggardag! Skulle ju ha pluggat idag meeeen de körde ihop sig lite, så de får bli imorrn istället :) Slutar ju vid två redan så då har ja hela dan på mig att plugga :) Så jag hoppas att ja ska hinna klart! :)
Neeej nu ska ja ta och va social mot hanna på msn :) Och se om de finns nåt annat kul att göra :)

Slänger nog inte in nåt mer inlägg idag meen imorrn blire fleeer :) I promise!

Godnatt alla finingar<3

Mary du är saknad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0