Rebecca Larsson <3

heeej alla fina :)
ja sista delen av skoldan va riktigt seeeg, becca och jag satt i data salen och och snackade gamla minnen, och kolla in lissebergs och gröna lunds hemsida :) Vi funderar på att ta en tripp till nåt av nöjesparkerna i sommar :)
De är ju så grymt kuul :) Och gud va vi skratta xD Så många roliga minnen vi har tjejen :)

skulle haft barngympan, men när jag klev innanför dörrn så va hela hallen full av prylar, så gympan blev inställd tyvärr :/ så de va bara att traska hemmåt :P Väl hemma tog jag mig ett varmt bad, och efter det blev det lite käk :)
OCh när de var klart så hade ja ju lovat becca (Larsson) att fixa hennes blogg, det tog sin lilla tid men nu är den färdig :) och nöjd och glad blev hon :) och de var ju de som var huvudsaken :)

ni som vill kika in och kolla hennes snygga blogg klicka in här http://laaarsooon.blogg.se
Riktigt snygg tjej! :) Och snäll! :)
För mig kommer du alltid att vara samma becca :) <3

nej nu ska jag göra nåt annat xD

Hare gott så länge!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0