Påfyllning i garderoben!

heej på er! inte mycket bloggande idag inte, men det beror på att jag inte vart hemma på hela dan ^^ åkte med till stallet före tolv, och kollade när Em hjälpte madde att rida Bally :) Em är ju riktigt duktig :) Med skänkelvikningar och galoppfattning och allt vad hon nu gjorde :) Riktigt inponerad ^^ Sen direkt efter det så åkte vi vidare till Ems mamma en snabbis, jag och natalie satt kvar i bilen med dom andra två sprang in och uträttade det dom skulle göra ^^ När det var klart begav vi oss ut till mamma, för det var ju dit vi skulle :) Stannade kvar där hela dan, myyyys :) Cc meckade med sin bil och vi andra va inne och snacka skiit xD riktigt kuul ;) och god mat blev det också :)
"pannbiffar" och brunsås och potatis :) Älskar verkligen mammas mat! :) Bland det godaste som finns faktiskt :)
På vägen hem sprang jag upp till mormor och hämtade upp en kasse med kläder som hon fått med sig från västerås! :D
Går inte en gång utan att hon får med sig kläder därifrån ;) Men det är bara bra älskar deras klädstilar, :D
OCh lite påfyllning i garderoben skadar inte :D
Slänger upp lite bilder på vad jag fått :D


Massa T-shirts! :)


tre Tjocktröjor, (Den rosa och blå lite tunnar tjocktröjor)
Och tre tunikor :)


Två par långa byxor och två par kort byxor :)


Fyra linnen :)


Och ännu en Tunika :)
Taaack sysslingar för kläderna! :)

jaa, imorrn blir att träffa pappa en sväng, han har ju gått och köpt bil, så imorrn blire en lätt lunch hos pappa innan vi drar och hämtar Bilen :) Får vi se hur den ser ut :) En citroen var det visst ^^

Och just nu sitter här jag här, blev hastigt barnvakt, Em blev tvungen att att besöka akuten, stackarn :( Hoppas att det inte är nåt allvarligt <3
Nej nu ska jag rösta på kusinens blogg, hon var tydligen med i nån tävling, så det är klart att man ställer upp! ;)
Nej dags att försöka lägga natalie igen, får vi se hur det går den här gången ^^

Ha det bäst!
Kraaam E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0