ojoj dålig uppdatering fy på mig! xD

heeej på er!
Förlåt för jättedålig uppdatering, har verkligen haft en del att göra och verkligen inte orkat sätta mig ner och blogga, men nu så har jag faktiskt ork till de :) Jaa igår hände en hel del. Mötte upp mormor och Ellinor vid tandläkaren för Ellinor skulle lacka tänderna. Så tog ju sin lilla tid. Sen promenerade vi ner till stan, och först gick vi in på guldfynd men hittade inget, ( ni förstår jag fyller 20 närsta månad och jag ska få en fin ring av min kära mormor) sedan traskade  vi vidare bort till dahlströms och kollade på lite olika ringar, men tillslut blev det så att jag tog över mormors vigselring som ska göras om med ett mönster på och tre stenar i :) Och mormor och morfars namn kommer stå kvar i ringen :) Så då kommer ja alltid att bära med mig både mormor och morfar, även fast morfar inte lever :/ <3 så det kommer vara ett fint minne för mig att bära :)
På samma gång gick mormor och jag bort till animax och kollade vad dom hade för balklänningar och kan ni tänka er jag hittade en ljusblå jätte fin för 1100 kr :) Hade tidigare kostat 2300 men dom reade ut den för 1100 :)
Så nu ska de bara fixas skor till klänningen så jag får gå dit och prova klänning med skor så får vi se om klänningen behövs läggas upp ^^ Och sen ska ju dom tunna axelbanden bort så den blir axelbandslös t ;) de var verkligen jätte fin och satt perfekt, de är bara längden som behövs fixas till ^^
Och igår så fixade ja också klart alla praktikuppgifter och även rapporten!! faaaan så jävla skönt att vara av med den :D Riktigt stolt över mig själv ;)

Idag var det tillbaka till skolan som gällde :) riktigt skönt att vara tillbaka faktiskt :) Och vilket underbart väder sen! Strålande solsken med klarblå himmel och säkert en 15 - 16 plusgrader i solen :) Hoppast de fina vädret håller i sig^^ (Y)
Efter skolan så fixade mormor och ja till pengarna som vi trodde aldrig skulle komma tillbaka från gina tricot men de visade sig att pengarna aldrig blivit dragna eftersom det aldrig blev nåt köp xD Så för dom pengarna hämtar mormor min nya skinnjacka på Jc imorrn ;) Riktigt nice äntligen en skinnjacka som jag velat ha så länge! :)
Slänger väl upp nån bild på den imorrn ;)

Imorgon är de ju onsdag och det betyder lång skoldag och barngympa det är ju faktiskt inte så fasligt många gånger kvar av gympan för den här terminen :P Men det är bara att köra på :) Barnen uppskattar ju gympan så :)
Nej nu ska ja nog ta och flumma lite med Em om hon är på humör för de ;)

Kanske slänger in ett inlägg till senare ;) ¨

Hare fint så länge!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Kim

Shit vad fin ring du kommer få iaf :)

och skönt att det löste sig med klänningen :D

Du har vart otroligt duktig :)

Kör hårt imorrn och flumma lugnt ikväll xD

2010-04-13 @ 21:32:47
Postat av: jennie

vi vill ha mer update :D

2010-04-13 @ 22:06:37
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0