Ny Klippt! :D

Helloj! :D
Nämde ju i mitt tidigare inlägg att jag skulle besöka min kära far idag :D Vilket jag också gjorde :) Fick hjortbiffar till lunch :) Riktigt gott faktiskt :) Därefter knallade vi upp till Cotroen och hämtade upp pappas splitternya Citroen C3 :D En riktig liten pääärla! :D Så nu är pappa bilägare igen ;)

Därefter fick jag skjuts ner till stan sen gick blev jag upplockad av Em och Cc :) OCh vi for direkt till stallet :)
När vi var klara i stallet åkte vi hem och Em klippte håret på mig :D Blev skiiit nöjd :)
Slänger upp två bilder på resultatet ;) Btw, glömde ta en före bild (sorry) men ni som sett mig innan vet nog hur långhårig jag va ^^ Kanske syns det en skillnad? Eller? :)



Vad tycks? :)

Neeeej nu ska jag fortsätta fundeeera här.. :P
Skriver igen senare :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Snyggt ju :D:D både håret och resten av dig :)

inte bra att läsa om mat..nu blev jag sugen på biff xD



Kramkram<3

2010-04-09 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0