Ny Design!

Heeej på er! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan de är dags att nanna!
Som ni kanske ser så har det skett en hel del förändringar :) Headern är bytt färgerna är bytta :) Jaa ni ser ju själva :) Är riktigt nöjd faktiskt :) eller vad tycker ni? :)

Idag var det skolan som vanligt, men imorse vaknade man upp till nåt som jag absolut inte ville ha.. snöökaos!
FANFAN oxh åter fan! Vill inte massor av snöööö vill ha sol och värme! Så typsikt.. att de ska bli sånt skiitväder, jag hoppas verkligen att det är bättre väder imorrn :)
Efter skolan begav jag mig hem en sväng, innan jag knallade och mötte mamma, och jag åkte med henne hem, blev grillad kyckling och ris till middag :D Mycket gott :D Sen åkte Em, Cc, N och jag hem ^^
Och då blev de diskning, tog sin lilla tid och klockan var väl efter elva innan jag blev klar, och nu ligger jag höjd och glad :) Fick verkligen till desigen som ja ville ha den :) Plus på de! ;)

Imorrn är de fredag, och imorrn kommer Ellinor hit, och kommer stanna över helgen :) Mycke liv kommer de bli, men va tusan vad spelar de för roll :) Natalie får ju nån att leka med iaf :)
Efter skolan imorrn blir jag hämtad och sen åker vi direkt till Tunapark! :D JIHAAAA :D ska se om ja hittar några skor :D Hoppas de iaf :D ska bli kuuuul :D

Neeej nu ska ja nog ta och släcka ner, ska ju upp skapligt, eller aa har ju sovmorgon,börjar ju inte förens 9.25 :) Så imorrn kan ja sova lite längre, skööönt :)

Nej dags för sängen!

16 dagar kvar till kryssingen!
33 dagar kvar till MIN dag :D
50 dagar kvar till STUDENTEN!!!

Är vi taggade!? KLART VI ÄR!! :D

Godnatt alla fina <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Hos oss hä nere är det runt +10 och sol och blå himmel! :D<3

2010-04-24 @ 17:26:58
URL: http://chicthings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0