Luftslottet som Sprängdes! :D

jaa, nu har jag äntligen satt mig ner, har städat här hemma i stort sett hela dan, och de behövdes :) Men nu är det rent och fint och jag hoppas att de får vara så också :) ett tag iaf :) Trodde att jag skulle hinna slänga in ett inlägg tidigare meeeen jag körde gärnet med städningen istället ;)
Och nu som en liten vad ska man kalla det belöning, så ska jag lägga Natalie, Em och Cc ska ut en sväng så dom skulle hyra luftslottet som sprängdes och köpa en feeet chipspåse :D kunde  kvällen slutat bättre :D SVAR neeeeeeej! :D

Nej nu ska ha kika lite på tv en stund och hoppas på att de kommer in nån rolig på msn :) Medan ja väntar på filmen och chipsen ;)

Hare nice så länge! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0