Lördagkväll!

heej på er! ;)
Skrev ett jätte kort inlägg förut som ni kanske märkte, va lite vad ska ja säga, aa nä kan inte förklara, men nu skiter vi i det och fokuserar frammåt. Ska försöka få tag i emmy också så får vi se :)
Om en vecka vid den här tiden så hoppas jag att jag är i stockholm på kolingsborg och kollar på Mary! :)<3
Hoppas verkligen att jag kommer iväg :D Men det återstår ju att se som sagt ^^
Men jag håller alla mina tummar! :)

Idag har det inte hänt så mycke, bara vart hemma, Em och Cc kom hem med chips förut MUMS! :D så det blev chips och emelies vitlöksdipp och så Jakten på Julia på tv! Nice asså :)
Och det gick ju vägen för ellen ikväll :) Hon blev ju inte en av dom sämsta iaf :)
OCh nu får vi hoppas att hon håller sig kvar i tävlingen så hon blir vår Julia :)  Får hålla tummarna där med då! :)
och just nu pysslar var och en med sitt, Natalie sover, Cc skriver ner vad som är kvar och göra på hans bilmeck, emelie snacka i telen och sitter vid datan och jag sitter här vid min data ^^ jaa en lugnt och harmonisk hemmakväll kallar ja detta för ^^

Ja ni, så kan det vara i en "familj" som inte riktigt har alla hästarna hemma xD vi är ju trotts allt lite knäppa av oss, natalie springer runt och säger sitt nya ord till mig, skiiit skiiiit skiiiit, så jag är väl en skit enligt henne, haha ^^ Sötnöten ;) Hon har faktisk sagt mitt namn en gång idag också :) Andra ord som tillexempel akta, sluta, mamma, pappa, springer hon runt och säger titt som tätt ^^ Hon snackar konstant ;)
haha men de är rätt kul för vissa stunder fattar man inte vad hon säger xD Man skrattar bara för att det låter så roligt ^^ och sen är hon ju såå söt också xD Förut idag så sprang hon runt med mössa på sig som satt på sniskan och sen en av sina stövlar och min toffla xD såg lite kul ut faktiskt xD
jaa vad roligt man kan ha åt en söt unge ^^ haha, finns ingen så söt som natalie :)

Ja nej nu ska ja göra nåt vettigare typ spela på nätet eller nåt sånt skiitkul xD kanske flumma lite med Em också kanske när hon pratat klart i telen! ;)

Vi hörs sen!

Puss!


<3

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

mariette är så GRYM! :D

2010-04-18 @ 00:35:55
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0