hanniii & Sabiii <3

Goddagens mina vänner!
Det blev inte så mycket uprpdatering igår, vilket nog berodde på att jag var barnvakt större delen av dagen ^^
Höll ju koll på lillsnuttan så de va inte så lätt och kunna slita sig och skriva ett inlägg ^^ så därför stog bloggen rätt still igår, men idag ska jag försöka bättra mig :)
Pratade hela kvällen med Hanniii och Sabiii :) Goa tjejer asså :) Fått en jättebra kontakt med dom faktiskt :) Så pass bra kontakt att vi skulle vilja träffas :D OCh de är snaaaaart :D Har ju pratat med dom på skype och dom är verkligen superschyssta :) Haniiii spelade gitarr och jag sjöng på slutet när jag äntligen hittat micen på datan xD Det tog ju sin lilla tid xD Sabiii hjälpte mig ju att fixa skype igår, har bara hört talas om det innan, inte visste jag att det var så kul ^^
kanske ska informera mina andra kompisar om skype? ;) Kanske inte vore helt fel^^ eller vad tror ni :)
Så nu kommer jag fortsätta använda mig av skype :D Det var ju helkul :)
Kollade upp lite tågpriser till Götlaboooorg igår bara för att se vad de kosta, och jag trodde faktiskt att de skulle kosta mycket mer än vad det gjorde, bara 436 kr :) ganska hyffsat ändå :) I jämförelse med halmstad som skulle kosta 700 nånting ^^ inte billigt inte ^^ meeeen vi får väl se här fram över om jag kan ta mig till Göteborg till mina finingar :) Kanske träffa Jennie också när man ändå är där :) <3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska iaf snart äta lite lunch innan natalie ska sova. :P Sen får vi se vad som dyker upp lite senare ;)

Nej nu ska jag nig stänga datan ett tag, slänger nog in ett inlägg lite senare^^

Shao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0