Haha, jaa plugga va de xD

haha hej på er!
Har lektion men va fan vem orkar plugga just nu xD inte fan jag haha xD Men efter skolan då jävlar ska de pluggas, utav bara faan :) så man bli klar :) Har ju bland annat religion till i morrn som ja måste ta itu med :)
Det blir nog braaao :) händer väl inte så mycket annat idag, går i skoolan till två sen är de hem och plugga som gäller. :P

usch det börjar dra ihop sig, inte lång tid kvar innan studentdagen är här, planeringen pågår för fullt och de är mycket som ska fixas, ringde mor min förut och kollade om vi kunde ha grillkväll hos mig, hon skulle kolla upp lite och höra av sig senare, :) Hopppas på att de funkar bra :) skulle ju va lite kul om man fick bidra med nåt :)
Eller va säger nì? :)

neeej kanske ska komma igång med mitt lilla arbete om Henning Mankell. Så jag iaf får en början xD
Skriver mer senare ;)

Pusshej!


Ska de verkligen behöva göra så ont <3 Jag älskar dig ju <3

i don´t care what they say, i´m in love with you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0