Godmorgon!

Godmorgon alla som är vakna!
Vill verkligen inte gå upp när jag tittade ut genom fönstret idag, snö!? nu får de fan räcka, de ska va soooool och vår! :D Inte snööööö -,-
Snö eller inte de va bara att knalla iväg till skolan, onsdag är de ju också vilket betyder lååååång skoldag och barngympan :P Skönt att barngympan snart är slut för den här terminen, och kanske för alltid för min del, eftersom jag förhoppningsvis kommer in på högskolan så kommer ja flytta från stan, och då blir de liiite svårt att ta sig tillbaka till katrineholm en gång i veckan för att ha barngympan, eller aa går gör de säkert men de blir mycket krångligare, så vi får se hur de blir framöver. :P

Sitter här och försöker få ihop ett arbete om en författare men de går ju sådär lagom bra, iof så har vi redovisning om en vecka så man har ju fortfarande rätt mycke tid kvar. :P
Neeej nu ska jag försöka få nåt gjort här...

Btw, såg att jag hade fått mejl från funcruises, bussen upp till stockholm går 16.15 är till baka 20.45 på måndag kvällen! Kommer säkert bli superkul på kryssningen! :D Längtar! :)

Neej back to buissness!

Hare gott!

puss!

Bara för att jag alltid vill minnas den här dagen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0