Godmorgon sunshines! :)

jaaa, en ny strålande dag med nya erfarenheter och äventyr :) Tog hand om lillsnutt imorse då, de andra skulle iväg ;)
Så de va ju inga problem :) haha även fast ja knappt kommer ihåg att jag gick in och la mig i deras dubbelsäng.. eller jo jag kommer ihåg att jag klämde coffe i dörrn, kände bara att de tog stopp xD hahaha knäppa jag xD
Idag vet ja inte rikitigt vad som händer.. ska väl bara va hemma vad jag vet ^^ Kanske går ut en sväng sen ^^ får väl se om man ska ner till banken och ta ut pengar ;) senare är de ju tvättstugan.. funderar på att hjälpa coffe lite ^^ de är ju trots allt tredje dan i rad som vi har tvättstugan xD så kanske är en bra idé att hjälpa till lite :)

Ser ut att bli en fin solig vårdag idag faktiskt :) Så man kanske borde knalla ut ;)
jaja, får se hur dagen fortlöper och vad som dyker upp ^^

2:a april idag, vilket betyder 15 dagar kvar<3 :D HOPPAS! :) <3
MAriette<3

Skriver mer senare ;)

Puss så länge ^^


sööt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0