En tur till Tunapark! :)

Godkväll, då har man äntligen landat :P som jag skrev igår så åkte jag till Eskilstuna idag :) För att inhandla skor :D
Och det vart inte bara ett par utan tre! :D
Ett par vita skor till balen, ett par svarta tygskor och ett par vad ska man kalla dom pumps? xD som jag ska ha på båten tänkte ja :) Ja, och så blev det ett par jeansleggins också :)


Balskorna :)


Tygskorna :)


Pumpsen!? xD Funderar på att ha dom på valborg också? :) Eller? :)


Och sist men inte minst, jenaslegginsen :)

En mycket lyckad eftermiddag om jag får säga de själv :)
ja, nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, haha xD Men det blir npg inge mer inlägg idag ^^
Blir ju väckt vid kvart över sex halv sju imorrn så jag behöver sova :P

Hörs imorrn!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0