En låååååååång fredag

jaa, gick ju som jag skrev i mitt tidigare inlägg ner till banken och fixade så dom här filurerna kunde tanka biiilen, de va skönt med en promenad i den sköna vårsolen, och med mariette i öronen ^^ Älska våren :) När jag kom hem blev det korvstroganoff med ris och sallad :) rikitigt rikitigt gott var de verkligen :) det hade Rikitik lyckats väldigt bra med tycker jag :)
Sen när jag ätit klart började jag med Mariettes och Alisas lilla present som dom ska få när jag träffar dom nästa gång, vilket förhoppningsvis blir den 17 april :) Och nu är den klar :) så nu ska jag fixa en annan liten grej också :)
Hoppas på att dom ska tycka om de :) <3

Nej nu ska jag kolla vidare på Talang 2010 med dom andra, började skriva de här inlägget och sen började de så jag glömde totalt bort vad jag skulle skriva mer xD Kommer väl på de sen hoppas ja xD
Nu vart de reklam så nu kanske ja kan tänka liite ^^
hm.. nae kommer inte på va de var xD nåt var de men aa ^^

Hejs!

Älska posen ;) Och älska Mary! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0