En del av mitt hjärta kommer alltis slå för dig <3

ja, godkväller mina vänner :) Har inte blivit nån uppdatering idag som ni kanske märkt förens nu ;)
Har liksom inte orkar, har loggat in här flera gånger men inte orkar skriva xD  Aja så kan de va ibland ;)
har väl inte gjort speciellt mycket idag om man säger så mest vart hemma och såsat xD eller ja hade ju barngympan förut och efter det blev det till att hänga på syrran till stallet, och efter det blev en sväng til coop ;) inhandlade saker till kvällens måltid som blev.... TACOS! mums säger ja bara :D Det var riktigt gott faktiskt :D Hade riktigt kul i köket må ja säga xD en och annan skrattattack blev det allt ;) Men så ska de va, man ska göra det tråkiga roligt eller hur? :D
jaa sen har det bara blivit massa data och tv sittande ;) tv övergick till datan ;) Försöker fortfarande komma igenom andra avenyns avsnittet de går lite trööögt men va faan de funkar ;) sitter just nu och flummar med Syrran på msn xD Guuud vad roligt asså HAHAHAh xD
Och sen har ja mina tjejor också <3 :) Fanny, Hanniii och sabiii :) <3 Puss på er :) Ni gör min kväll sååå mycket bättre <3
Hoppas verkligen att ja kan åka ner och träffa er nån dag, vill så gärna träffa er :) Ni är verkligen supersnälla :)

Nej nu ska jag fortsätta vara social på msn (Hanniii, sabiii, fanny och min flumiiiis :D )
Jag uppdaterar nog inte mer idag, blir nog i morrn!

Godnatt sötnosar!





Sabina Oliw<3

aa och syrran har jag nog ingen bild på, :P

Ni betyder tjejoor <3
Trackback
RSS 2.0