Det är inte lätt när det är svårt<3

Godkväller!
ja nu har en hel dag passerat eller aa nästan iaf, har fått all religion gjord så nu är det bara psykosociala arbetets frågorna kvar att fixa lovade ju camilla att plugga eftersom jag inte gjorde nåt på lektionen, så jag lovade att ja skulle visa henne vad jag hade gjort imorrn :) Meeen innan jag börjar med det så ska Em och jag ta en inlines tur ut till hennes mamma :) En väldig snabbis tyyyyyp :)
Måste försöka hitta nåt varmt att ta på mig, blåser ju apkallt ut :S de ska ju va varmt nu inte apkallt :P Hm, konstigt de där med vädret tycker ja, ena dan är de strålande sol och väldigt skönt ute, nästa dag, mulet pisskallt och blåsigt... inte det minsta skönt om jag får säga det själv. :P
Vad skönt de vore om man kunde sticka utomlands ett par veckor.. det skulle va soft de :)
Fast riktigt så rik är ja ju förstås in då rå, är man fattig student så är man.. :P

Neeej ni nu ska ja klä på mig mer kläder, och trä på mig inlinesen för nu bär det av!

Skriver ett inlägg när jag kommer tillbaka hem, i Promise <3

Utan dig är jag inte hel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0