Astrid, Maria och resten av gänget...


Så gulligt :) kommer sakna dig med frida<3 Klart att vi ska ses igen, ja ska ju rida hos
dig ;) <33

aaaaw, idag har jag lämnat dom underbara ute på forssjö :( såååå jävla tråkigt och jobbigt.. och kommit väldigt nära många där ute.. flera ville inte att jag skulle åka tillbaka till skolan, åååh kommer sakna dom massa mycke ju :( fina dom är asså<3
önskar att man kunde stanna tidenm dagen gick så jäkla fort.. hann knappt blinka så var min sista dag slut.. sorgligt men sant.. :( jaa 7 hela veckort har passerat de är ju helt sjukt om man tänker efter..
Fick flera kramar av goa astrid, snuttan<3 och flera av maria :) och mängder av barnen mina gullungar<3
har lovat att hälsa på så ofta ja kan, och ja var välkommen när ja ville :)
dom är verkligen fantastiska där ute<3 Speciellt Astrid <3 Me like<3
tråkigaste dagen på vääääääldigt länge... men ja känner att ja hamnade i otroligt trygga händer, astrid och marias :)
Love you<3
Nej blir bara med ledsen av att sitta och babbla om de.. slänger istället in lite fina vårbilder på min underbara praktikplats, och en jätte fin text ja fick av söta Frida :) <3












Haha, fick en liten bok av maria som minne, som ja kan skriva olika saker i :)

ja ni en mycke bra period har de varit minsann :) kommer sakna dom<3
Men de bästa är ja ska tillbaka dit på onsdag :) dom ville att ja skulle följa med på utflykt ;)
Så de är självklart att man ställer upp, för barnens skull :)
Så de ska bli kul :)

Nej nu ska ja gå ut och diska så vi kan laga lite mat ^^

Skriver ett inlägg lite senare, I promise :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy *** vad jag saknar dig<<<<<<333

2010-04-02 @ 16:20:17
Postat av: Emma

vet inte vem du är eftersom du inte skrivit ditt namn, men ja kan ju gissa på att de är nån av er gullungar <3

saknar dig också <3 saknar alla som bara den <3

2010-04-02 @ 20:19:33
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0