aj!

ja man är väl klantig eller ska man kanske kalla de otur!? Hade haft ner den rena tvätten i tvättvagnen nere i tvättstugan, och skulle köra vagen bort till torktumlare, på vägen låg smutstvätt och jag var tvungen att köra över det, men på nåt konstigt vänster fastnar vagnen och tippar bakåt så jag får den vassa kanten på översidan av knäät :( OCh fyyyy satan vad ont de gjorde :( Och nu har jag ett snyggt blåmärke, och öm och stel :( Känns ju kul, och när jag går ömmar de :( Får väl se hur de är i morrn om ja ens kan gå xD
Men de får vi se imorrn de.. ont har iaf.. usch ja sån otur man kan ha haha xD
Får hoppas att det går över snart :)

Just nu sitter jag med hela benet sträckt då känns det inte, men har jag de böjt så känns de.. aja otur var de..

nej nu ska ha va social mot finlands kiiim på msn ;)

hade gott!


Kommentarer
Postat av: Kim

Låter inte som nån höjdare detdär du.

Men det blir säkert bättre, men ett jädra snyggt märke lär det ju bli ett tag.

Du får gå med ena benet sträckt i värsta fall ;)



Nu ska jag försöka vara social på msn jag med :)

Kramkram:)

2010-04-24 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0