02:28

Godkväller!
Ja, beskedet jag fick när Em kom hem från akuten var, urinvägsinfektion som gått upp till njurarna :/ Ajajaj säger jag bara ingte alls skönt :( Så nu skulle hon få gå på Antibiotika i två veckor :/ Stackare, hoppas att det blir bra snart :) <3

Usch ja så det kan gå :/ Ja smällde nyligen i mig en hel tallrik med pommes xD såååå  gott :D Tur att man har fritös hemma, annars hade det blivit probleeeem ^^  Haha, känner mig lite på Flum humör meeeen ja har ju ingen att flumma med xD Min flumkompis har ju lagt sig haha xD Men det kommer fler tillfällen :) Eller hur? :)

Ja, nu är det inte lång tid kvar till den 17:e iiihhhiii :D bara en vecka :D Jag hoppas verkligen att jag kan åka :D
Skulle vara såååå grymt kuuuuul :D:D:D
Har lovat att Hanna ska få ring då så hon får höra Underbara Mary spela/sjunga :) Och visst kan jag fixa det :)
Värsta bästa sångerska juuuu! :)<3

Nej nu ska ja fortsätta vara lite social på msn innan det är dags för natten för min del ^^ 
Ska ju upp och duscha och så innan ja drar iväg till Pappsen en sväng! :) 

Nej ni får sova så gott sötnosar! :)

Godnatt!

Kraaaaam E.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas hoppas att du kan åka :D

vore så...himla kul xD



Ska också snart sova:)

Dröm sött:)

2010-04-09 @ 02:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0