tisdagkväll (:

Godkväll alla nattugglor!
Jag är som sagt en sån som kan sitta uppe meeen ikväll tror ja inte blir en sån helg :/ är sviiintrött :P
Då kan man ju undra varför jag sitter här? jo för jag ville kolla mejla och grejer innan ja la mig.. eller rättare sag göra nåt medans "syrran" tog sig ett varmt bad ;)
aja, idag efter skolan bagav ja mig tillbaka till Emelie och Coffe :) Det blev till att hjälpa dem med lite olika saker bland annat så gick emelie,natalie och jag till sultans en sväng :P sen var vi tvungna att gå hem igen efter plånboken :P och sen vandra bort till Ica nära xD Men man va bra slut i kroppen efter det vill ja lova :P så imorrn blir de väl till att ha tträningsverk.. usch, imorrn börjar barngympan också...suck..aja, det är bara att bita ihop serru! ;D
aja, nu väntar vi på att Cc ska komma hem från nyyköping, det tog visst längre tid än väntat :O MEn förhoppningsvis så har han sålt en sån där manskingrunka ;) Ja ni, va ska man skriva, i morgon ska ja åka hem skönt! :D
Nehe, ska väl dra mig bort til soffan ;)

NattiNatti<3

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0