Söndag Kväll :)

Hejhopp i galopp! Ja jag ska inte säga att jag suttit så mycke här, men endel blev de allt i helgen, igår målade jag staketet vid rabatten så känner mig så duktig :) De blev riktigt bra faktist om jag får säga de själv :)
Men jag hann iaf måla klart de innan regnet kom ^^ Som tur va så är de vattenfast färg också så den rann inte av vilket man kunnar tr xD  Nu blire till att råplugga till provet i morrn sen är de ensam mamma söker klockan 20.00 på trean :D Don´t miss it! :D Har sett de två tidigare säsongerna och de har varit riktigt bra faktsikt ;)
Sen kommer de nån ny film/serie på fyran Komissarien och havet tror ja visst den hette ^^ med många igenkända ansikten som skådisar ;) De blir intressant att se ;) Aja nog snackat, dags att lämna över datorn till lillsyrrans som står precis bredvid mig och glor och väntar på sin tur ;) Kanske ska ge hene den innan hon får krupp ;) Eller va säger ni? xD

Vi ses!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0