Saknade bästa vän<3

Ja vad ska man säga.. :P För min del så har den senaste tiden varit ett rent helvete känslomässigt, det känns som att jag inte vet vart jag har dig längre, jag har tappat greppet liksom, jag vet inte vart min bästa vän har tagit vägen.. ? .. Jag saknar allt så jävla mycke, alla roliga stunder, alla övernattningar hos varandra, ( Speciellt dom hos dig xD ) alla roliga sakeer som vi har gjort tillsammans :P Jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra och våran vänskap helt och hållet, de känns som att vi håller på göra de.. :( Vill du verkligen de? ska de verkligen vara såhär? varken du eller jag mår bra av vi tjaffsar och bråkar..
Jag vill att de ska va som förut, vi hade ju jätte bra kontakt förut, varför ska vi inte kunna ha de nu för..?
Just nu känns de så oerhört tomt, de är som ett stort tomrum, du vet att du betyder välgit mycke för mig, och jag hoppas och vill att våran vänskap ska hållas vid liv, vill inte du de också? Elleer är jag ensam om att tycka de? :(
Jag bryter snart ihop jag orkar snart inte mera, visa mig att du är min vän och bry dig om mig, de skulle betyda MYCKE för mig<3 För bryr du dig om mig så är den en självklarhet att jag bryr mig om dig och ställer upp till 100%. Och lita på mig de kan du alltid göra de vet du<3 Gör inte så att jag måste ta till tårarna... :P

Missyou<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0