Pissväder och besök på forntunagatan :)

Hejhopp i galopp! Dags att skriva ner lite skiit igen ;) de är ju inte så ofta jag sätter mig och skriver menar jag ;) eller ja nu på sistone har de väl blivit lite mer än vanligt ;) Igår sov jag hos becca :) Det va skoj faktisk, har jag inte gjort på mycke länge ;) Så becca tyckte de va dags nu :) så då fick de bli så :) det var riktigt trevligt faktiskt :) Vi lagade mat och kollade tv :) och umgicks :) Måste göras om! ;)
Idag har det vart en (känns de som) Låååång dag i skolan, kände som att den nästan aldrig skulle ta slut, vilket den till sist gjorde, och det va ju inte de bästa vädret heller när man kom utanför dörren, regnigt och gråkall, Brrr jag tror bestämt att hösten är på G :P usch gillar inte höst och vinter :P Jag gick med becca en bit tills hon skulle möta upp Emelie ^^ Därefter Fortsatte jag ensam mot Forntunagatan, För att Besöka Emelie, Coffe & Natalie ;)Men vädret vart destovärre, det regnade som sjutton, såg ut som en drängt katt när jag klev innan för dörren hos Emelie & Coffe >.<, kände mig lite dum där ett tag, me ag torkade som tur va ;)  Jag skulle främst få hjälp med datan som bestämt sig för att inte word ska fungera av nån underlig anledning <0)
Så det blev att jag stannad där ett tag och umgicks med dom medan coffe försökte fixa datan ^^ När jag sen skulle åka hem beslutade vi att datan skulle va kvar hos de till i morgon så de kunde lägga över bilder och sånt som de inte kunnat innan^^ Så imorrn ska jag dit igen :) KulKul :) Men innan dess blir de en 2,2 mil lång cykeltur, OM jag får tag i en cykel vilket är högst tveksamt ^^ Nehe, jag ska väl inte slösa allt för mycke tid vid bloggandet kanske, det är ju trots allt en dag i morgon också ^^ Ska väl packa upp och packa om väskan också kan väl tänka -,- Nehee, nu ska jag dra mig tillbaka,
See yaaa!

Tjingeling!



Natalie<3 Sötaste ungen som finns<3

Kommentarer
Postat av: becca

det var du som föreslog dagen. Och nej, det behöver inte göras om.

2009-09-04 @ 15:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0