Jag antar att det är mitt fel...

ja, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag vet inte riktigt vad som händer längre heller, du verkar inte vilja kännas vid mig, vad är de jag gör för fel?? jag orkar inte ta emot mer skiit snart, jag kommer att gå under, men de skiter väl du i förstås. Varför? varför? varför?
Jag förstår bara inte varför?  Vad har du emot mig? De är precis som att du vill stöta ut mig från alla, vill du att jag ska va ensam? vill du att jag ska bli den jag en gång varit? Tycker du att de är kul att hålla på såhär?
Tro du att jag mår bra av de här? Nej, de gör jag inte jag mår piss!
Men jag får mig ta åt mig allt och säga att de är mitt fel alltihop. Vill du verkligen att jag ska behöva lida såhär? 
Vill du inte att jag ska må bra? :'( Jag saknar de som vi hade... vart tog de vägen? 
Varför måste vi vara osams? Jag kanske ska hoppa av skolan så du slipper se mig också? är de det du vill? 
Jag vill bara veta vad de är som pågår? Vad du tycker är fel? gör jag fel? 
Men vi behöver väl inte va arga på varann för de? 

Nu måste jag sätta tankarna på nåt annat för en stund...

I Miss You<3

Tjingeling... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0