I need you more than ever<3

som sagt var, livet är väldigt hårt ibland, och så även för mig, de senaste dagarna har varit lite sisådär :P
Jag har nåt inom som måste ut, de gör så ont :( De skulle va skönt att få gråt ut .. fast dåbehövs ju rätt armar att vila mot, och du vet nog att jag syftar på dig<3
Igår hade jag samtal med min mentor om min studieplan, de såg väligt bra ut förutom S:et i psykologi som jag ska fixa till nu under hösten. :P Sen sa hon diverse andra saker också som gjorde mig ledsen, Så idag ska becca och jag prata med henne, jag vet inte om jag klarar av de, har så fruktansvärt ont i magen av nervositet. :P Vet ju inte vad hon kommer säga eller så. jag vill att den här dan ska va över, jag ville inte att de skulle blir morgon, usch vad jag INTE vill ha naturkunskap just nu :P Jag vill inte!
JAg vill inte träffa Annika, vill bara hem. Fast just ja jag ska ju färga frillan idag :D De blir sköjjigt de :D
Hoppas på att de blir bra :)
jag börjar naturkuskapen om exakt 25 minuter.. Kan inte klockan bara stanna eller varför inte hoppa över den här lektionen, de låter som en bra idé de :P Fast de kan ja ju inte :P då missar jag ju viktiga saker :P
JAg skulle vilja säga som dom i kändisdjungeln " JAg är en vanlig människa ta mig härifrån"
fast dom sa ju kändis xD aja, jag får försöka bita ihop och förska klara av den här lektionen. Jag har väl inget annat val. :P
jaa, sen finns de ju andra saker som trycker på också :P Namnet Victor tillexempel. :P
HAn är lite för på ibland, de blir lite mycke tycker ja. :P visst han är snäll och så men aa nä, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. :P Ibland är de skönt att sitta och skriva av sig lite, de lättar iaf lite på trycke, men absolut inte helt, de jag behöver de är att gråta. :P För om jag får gråta så kanske jag mår lite bättre sen, eller vad tror ni? :P
Aja, ska väl kila upp till skåpet och hämta böcker nu,

I need you more than ever<33

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sandy

Haha. Du är inte den enda som vill hoppa över saker ibland, dock kan vi inte stanna tiden eller spola fram.. tyvärr. :p

2009-10-07 @ 12:49:26
URL: http://sandylol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0