fotograferad pajas xD

haha, ujujuj, vad fail skolfotot blev xD haha, och som väntat så fick man ju sitta ner.. xD samma sak år efter år xD att man aldrig får stå xD Men de beror nog på min längd ;D haha, jaaa ni så de kan bli xD
Nu sitter jag hos mormor i min ensamhet, skulle ha delat ut de sista broschyrerna, men de hade mormor gjort åt mig så jag slapp ^^ faaaan så nice! ;) haha, ibland har man tur! ^^ Har man en snäll mormor så har man (:
Blir till att ta tio över fyra bussen hem om de går som planerat, om inte min bror vill annat, den fordonstönten xD
haha, stöddig till tusen är han för att han går fordon ^^ Men vissa tar ju studenten till sommaren vissa andra har ett par år kvar ;) haha, faaan såå mycke skadeglädje xD
jaha, får se om becca kan tänkas komma hit, :) Om hon inte åker hem nu halv fyra ^^ de visar sig väl ^^
aja, nog snackat om de :) Jag hittade i varje fall kläder att ha på mig idag :) tror att de blev rätt bra ändå :) ojoj, min mobil dör snart, hoppas att tiden kan ticka på lite så jag kommer hem så jag får ladda den ^^
blir hem och sitta framför MIN dator och gosa med natalie som ska sova hos oss inatt :) Hon är så söt :)
Nä, dags att kila!
Hade gött!

Tjingeling!

2009-08-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0