Förbannade kvinnoskiiiit!

jävlar i helvete vilka hemska två dagar det har varit...
Igår hade man huvudvärk så de skrek om de HELA dan.. Suck..
Och idag har man haft magont HELA dan ist :P ovh inte hjälper värktabletter inte :P
Nä, va gör man de är sååååå jobbigt och och de gör så förbaskat ont, funderar på att gp och lägga mig och sova bort skiiten. fast vänta då missar man ju idol de går ju inte :O De kan man absolut inte missa ;)
Imorgon är de iaf fredag så skönt! fast jag bävar för sista lektioner -,- svamp/bärplockning, JIPPI! nooooot. :P
Pallar faan inte, de är inte de minsta kul, ja vet de var jag som valde de här men de andra som vi gjort har faktiskt varit kul, men svampplockning står jag gärna över :D hoppas att de blir världens oväder eller nåt xD fast vi tvingas väl gå i skogen ändå.. :P Skulle inte förvåna mig direkt.. :P
Nä nu ska jag fortsätta prata med bästa becca i telen :)
hejs!


Tjingeling!

I miss the old days! :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0