En helg fylld av plugg :P

Hej hopp alla glada läsare :) Ja de går väl inte en dag utan att jag sitter vid datan xD man kan liksom inte slita sig.. man känner ett behov av den.. eller vad man ska kalla de xD Fast, den här helgen blir de inte lika mycket datasittande som de brukar :P Har nämligen en hel del plugg att fixa till ^^ Förs så måste ja plugga utveckling eftersom vi har piaget prov på måndag, sen så hade ja tänk plugga lite svenkka eftersom jag försov mig i onsdags och missade svenskan, sen har vi en uppsats att skriva också så jag måste väl börja skumma igenom dom pappren som jag fick av Eva i skolan. Usch ja uppsatsskrivning är absolut inte min starka sida :P men däremot att göra instuderingsfrågor tycker jag är desto roligare:) Men innan jag kan börja plugga idag så ska jag följa med och hämta min syster som vart hos sin kompis Alfred över natten, hon tycktes ha haft de kul, enligt mamma ^^ Så efter de blir de till att köra gärnet med pluggandet ;) vi får väl se hur länge jag orkar sitta med de idag, finns ju faktiskt en dag imorrn också att ta till i värsta fall ^^

Igår fick vi reda på när vi ska prova pch beställa våra studentmössor :D Den 15 + 16 oktober kommer dom till duveholm med mössorna :D, Men vilken av dom dagarna som BF3 ska prova och beställa mössor återstår att se ;)  Mamma betalar ju min mössa och byxor och tröja så klart! :D Funderar på att köpa champangeglas också, hm.. de får vi tänka vidare på ;) aja, de blir säkert bra tillslut ;) Måste ju börja kolla på studentlägenheter och massa grejs också, eller aa iaf i tid, kanske inte nu men aa lagom i tid så de är klart om jag nu kommer in på högskolan i norrköpnig ;) Men innan jag har kommit så långt så har jag drygt ett år kvar på gymnasiet att genomföra, innan jag tar klivet ut i vuxenvärlden! ;D

Just ja, igår så skulle en bankmänniska ringt mig och bokat bankmöte, men hon ringde aldrig :S Hon ringer nog kanske i början på nästa vecka skulle ja tro i sånna fall, mamma sa de att de stod ju i bervet som jag fått hemskickat, att de skulle ringa om CIRKA en vecka, mamma så då att observera CIRKA en vecka.. de kan gå mer än en vecka de kan gå två :P man vet ju aldrig .. jag hoppas bara att hon ringer vid en lämplig tidpunkt.. jag går ju i skolan till halv fyra och kvart i fyra nästintill varje dag så de blir till att hon får ringa på min mobil.. aja, nog snackat om de.. de ordnar sig säkert..
Nu ska jag gå och ringa syrran och se om hon ska hem eller ej xD

hade gött!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nellie

asså omg emma ;o

jag kollade PRECIS på din blogg, såg vad den hette på bilddagboken ;o hihih :)

Konstigt

2009-09-12 @ 21:54:38
URL: http://pinkkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0