2,2 mil lång cykeltur.. :P

tjolahopp! jaha idag var de dags för den lååånga cykelturen :P jag fick tag i cykel tillslut iaf ;) aja, men de började inte så bra :P Det började regna så fick cykla i regn i två om gångar, första gången i början av cykelturen, och andra gången på vägen hem :P hm, jag stod iaf ut tills jag kom tillbaka^^ haha, de hände ju endel kul saker på vägen xD bland annat så höll jag på att ramla av cykeln, klantigt nog xD men som tur va så ramlade jag aldrig av helt, jag hann veja i sista sekund ^^ MEn nu är jag astrött i benen, så nu tänker jag ta de lugnt hela kvällen ^^
När vi väl hade slutat cyklade jag raka vägen till emelie och Coffe & Natalie , för att hämta datan lite snabbt ^^ De gick bra, och coffe hade lag in ett nyt skriv program som innehöll både de ena och de andra ;)
Så nu kan jag plugga järnet på den ;) När jag va klar hos Dem, cyklade jag bort till mormor, och lämade lite grejer och ställde av cykeln ^^ Sen fick jag skjuts hem direkt, och nu sitter jag här :) De va väldigt skönt att komma hem faktiskt :)
MEn i morgon gäller de andra bullar,  de ska bakas sockerkaka och städas på rummet ;) Så de kommer va fullt upp hela dan i morgon ;) men restan av den här kvällen ägnas åt tv och dator ;)
aja, här kommer iaf några få bilder från idag också ;)
Nu ska jag göra nåt annat ;)

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

kolla gärna min blogg också :D

2009-09-04 @ 19:47:52
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0