Studentmössa beställd YES! :D

Hellejosan! Sitter i skolan och gör ingenting xD Eller jo jag sitter ju här ^^ Vi har lång rast eftersom Vår lärare annika är sjuk :P Så de blev till att sätta sig här ett slag ^^ Idag har vi som sagt beställt våra så efterlängtade studentmössa :D Det blev en mössa i lyxmodell, med sverigeflagga inuti ^^ TExt: Mitt för och efternamn på ena sidan och och Barn & Fritid på den andra och där bak står de t 2010 och duveholm på de vita ;D
Sen beställde jag även mjukisbyxor med tillagt namn, mjukistrlja med tilllagt namn, champangeglas med tillagt namn, en dogtag (ett halsband) Med tillagt nam :) Och en tuta att ha på studentdagen :D
Alltihop kommer gå på runt 1700 spänn ^^ MEn mamma betalar ju mössan på 732 så lite kommer ja undan med ;D Haha, i eftermiddag blir städa hos madde och jocke ^^Käanr ju 1000 spänn så de är lätt välförtjänra pengar som kommer ner i plånboken i slutet av månaden ;) de lär behövas, ska gå en runda på vår H&M butik när den öppnar du i halloweenhelgen ;) MIssa inte de ;D
Sen är de lite annnat som ska inhandlas också ^^
Nu är jag verkligen sugen på att se hur mössan kommer att se ut när den väl kommer :D
MEn man får vänta til april/maj innan den kommer ^^ Menmen, ska väl göra nåt vettigare än att sitta här ^^

Tjingeling
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0