snart loooov! :)

Helloj alla goa glada människor, här sitter man och nördar som vanligt :P Har inget annat för mig så här på en onsdagskväll :P har vart en seeg dag, har frusit nästan hela dan, vet inte va de är.. och nu känns de som att jag är påväg att få ont i halsen :S Hoppas bara inte att jag blir sjuk, för på lördag fyller mormor år och nästa helg bär de iväg till småland och då vill man ju inte ligga sjuk heller ^^ nej, de får jag absolut inte råka ut för sjukdomar vill ja inte ha några inte nu inte sen aldrig! ;D Man vill ju inte missa chansen att åka iväg till småland nejnej! :)
Håller fortfarande på med den där satans rapporten där tycks aldrig blir klar, orkar fan inte heller.. Det är så sjukt jobbig att sitta och streckskriva :P nä, att plugga stora arbeten är inte direkt min stora sida, men ska ändå försöka mig på att plugga på lovet, försöka komma ikapp ^^ Kan ju behövas ^^ så imorrn blir det till att proppa väskan full med de plugg som ska hem över lovet :P
På fredag har vi kompledigt från sista lektionen så jäääääävla skönt att få sluta tidigt för en gångs skull :)
Ganska välbehövligt känns de som ^^
men ska väl kila upp till sängen nu ^^

See yaa!

Tjingeling!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0