Party, "barnvakt" och Tunapark äventyr ;D

jaa minsann en bra och rolig helg har de varit :) De började i fredags med party hos stefan :) Dit kom becca, isa, felicia, thobbe, micke, victor och så stefan själv och jag förstås :) De blev faktistk en riktigt lyckad kväll med massa gamla godingar i högtalarna :) Synd att becca va lite nere där ett tag :/ men jag gjorde vad jag kunde för stunden<3 (Du vet att jag alltid finns vid din sida,no matter whot<3) aja, kul va de iaf, sen vid typ halv tre bar de iväg hem till mormor för att sova ^^ Dagen därpå blev en relativt tidig morgon, vi gick väl upp runt tio eller nåt sånt där, hade kanske velat sova längre men äsch, spela roll xD Vid kvart i fem blev vi hämtade av Annica för att Becca skulle va barnvakt ich jag skulle följa med som sällskaP :) Riktigt mysiga barn där nere :)
Igår bar de iväg till tuna park för lite efterlängtad shopping :) Har sett fram emot den dan läääänge :)
Och en bra dah blev de allt :) Vi handlade lite grejer och jag tror att både jag och becca var nöjda i bilen på vägen hem (: Vi va rätt trötta också båda två slockande i bilen, jag på två röda sekunder och becca, jaa nån gång somnade hon xD Fast ffan va rädd jag vart hon hon väckte mig flertaket gånger xD Hoppade ju högt u sätet för tusan xD Väl hemma hos becca i bie blev vi sittande famför datan ett tag innan ensam mamma söker började :P Och medans vi kollade på de så rensade becca lite i sin garderob ^^ efter de var de deckar på fyran som gällde, Kommisarien och havet - i denna ljuva sommartid :P Sista avsnittet av de fyra långa filmerna somgått ^^ jag tri iaf att de va sista :P eller? :S
Nästa helg blir barnvakt igen :) denna gång från lördag till söndag :) De blir trevligt :)

Och nu sitter ja här och påtar med skrivandet, fast jag egentligen borde gå och lägga mig :P
Fast jag sitter ju här för beccas skull, eftersom jag har laddare till telen som hon har, och de finns typ inhet batteri kvar så vi kan inte messa :/
Menmen, dags att kila

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0