paaaackningsdaaaaags! :D

Tjiiiiihooo alla glada! Då var det torsdag igen då xD OCh idag ska de packas, ska ju till smålan på lördag och till pappa imorrn så de gäller att få med det viktigaste ^^ Kanske ska skriva en packningslista så att jag inte glömer nåt :P
Idag kom det post till mig! :D från telia om mitt internet :D Nu har jag fått själva "simkortet" Till dongeln så nu är det bara själva dongeln jag väntar på :D och den lär väl komma om inte allt för länge, eller vad säger ni? :)
Ja man sitter här och vänat på bättre tider, skulle behöva plugga MASSOR meeeen jag orkar verkligen inte har försökt sagt till mig själv i flera dar att nej nu måste ja plugga men de händer inget, kanske är jag för lat kanske är det jag som inte orkar, men jag menar hur många vill använda lovet till att plugga på? inte jag iaf :P eller aa jag måste annars vet ja inte hur de kommer gå :P menmen, nu ska vi inte deppa för mycke, nu ska vi vara glad :D Nån som vill göra mig sällskap? :D Har superduper tråkiiiiiit!! xD

Nä nu ska jag försöka mig på att plugga lite. :P

Puss!

Tjingeling
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0