Ooooostmacka! ;D

Ja nu var de ju ett tag sen jag skrev ett litet inlägg så jag tänkte att nu när jag ändå sitter här vid datan hos mormor ska kan man ju lika gärna passa på ;) De att varit "tuffa" helgern de senaste helgerna känner att jag inte har fått sova ut ordentligt.. och på lördag blir det inge sova av heller, för då är de KGF-dag nere i duveholmshallen :P Men på söndag dåå ska de sovas ;) Fast då ska man ju va barnvakt också ^^
aja, i helgen har jag varit hos becca :) Började fredagen med att åke hem till henne sen vid åtta på kvällen kom stefan och hämtade oss med bil :P så vi satt hos hans föräldrar och kikade Idol ^^ haha. Sen sen vid halv elva blev vi hemskjutsade till bie igen :P Eftersom vi skulle upp ditigt dagen därpå, vi skulle ju vara barnvak :P eller aa becca skulle men jag följde med som sällskap och extra hjälp :) De va riktigt skoj faktiskt :)
Ida va lite småkinkig men vi fick ju förklaringen i söndagskväll när vi kommit hem til becca igen :P hon hade nästan 40 graders feber :S Stackars liten :/ Hoppas att hon blir frisk snart ;)
aja, i söndags sov jag hos becca igen och då va vi trötta, men inte så pass trötta så vi missade tvprogram ;) Vi kollade på bland annat Ensam Mamma Söker xD

Jaa igår va de skoldags igen... de är mycke att stå i nu i skolan, mycke småuppgifter, frågor och en JÄTTE rapport att skriva om jag inte minns helt galet fel så har jag skrivit sammanlagt 13 sidor med framsida och innehållsförteckning XD Och de är inte dåligt :P och än är jag inte klar med den, så de lär väl bli ett par sidor till *pust* Det är bara att kämpa på :P
Idag är de tisdag, enda korta dagen på hela veckan såååå skööönt! :) Så jag passade på att kila till mormor för att hämta kvarglömda klder sen sist jag var här xD Gud vad jag är trött känner ja xD Kanske skulle slänga mig på soffan ett slag? Eller vad säger ni? ^^ 
Imorgon är det onsdag och dags för barngympa igen men innan dess är de ju skolan som gäller :P
Har ju frågor som ska vara klara tills i morgon som jag inte kommit nån vart med, den första fråga 'r ju fan på ett A4 hjur långt som helst ju :O Pallar verkligen inte.. är för trött i huvudet för att kunna plugga.. :P Men man måste ju om man ska klara av de sista året nu :P

På torsdag är de äntligen dags för mössprovning! :D De ska bli spännade att se va allt kostar ;D Men mamma kirrar ju mössan så jag behöver inte oroa mig ;) fast andra tillbehör så som mjukisbyxor och en luvtröja får jag köpa själv.. Attans! xD
Justja! har ju pratat med becca och de blir så att jag kommer köpa hennes fina rosa´mobil för en völdigt billig penning ^^ Yeeees! :) Behöver verkligen en ny telefon, den jag har nu är typ sopslut :P De är inte mycke på den som fungerar som de ska xD
Jag har tur som har becca :) Henne kan man verkligen lita på<3

Nä nu ska jag äta färdig mina Ostmackor sen ska jag nörda lite farmville xD 
 

Tjingeling!
/Emma



Kommentarer
Postat av: guess who!

Sööt ju :)

2009-10-13 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0