I just want you to understand....

ja, ni nattugglor då satt man här IGEN, men det är ju lov så det spelar trots allt inte så mycke roll. :)
Idag har jag fått mycke gjort, städade mitt rum ORDENTLIGt, dammade överallt, torkade på ALLA hyllor, torkade av tv, speglar, damsög, moppade golvet, vädrade, bäddad rent i sängen :) Så nu är det kliniskt rent i mitt rum :) Sköööt att få bort alla döingar från golvet ^^ Nu hoppas jag att de kan förbli snyggt i mitt rum ett tag, :)
När det var klart kom coffe och Natalie så det blev till att va barnvakt ett tag, men de gör inte mig nåt, skruttungen får vara här hur mycke hon vill iaf för mig :) , så det blev lite lek och mys med henne ett tag innan det var dags för dom att åka hem ^^

Frammåt kvällningen kom vår köttleveranns :D Först drygt 300 kg kött, entricot, fransyska, rulle, rostbiff, innanlår, ytterlår, bog/märgpipa, så då blev det till att packitera alltiop. Vi var klara runt halv sju. Vid sju blev Hasse hämtad av kerstin som körde honom och hämtade de 100 kg köttförs som var vårat ^^ Och han trodde inte sina ögon när han klev in i kylrummet, inte minder än 11 backar köttfärs var våra, inte dåligt inte. Så när han kom till baka var det bara att packitera det i i 3-literspåsar ^^ Det blev inte minder än 161 stycken påsar med köttfärs så de lär räcka ett bra tag framöver xD ja det må jag säga, har inte sett så mycke kött i hela mitt liv de va sjuuukt! xD

Efter allt packande av kött så har jag bara setat här ^^ Har inte orkat så mycket annat ^^ Bella fixade bland annat ihop en bild på henne mig (Jätte fin :) ) Försökte mig på att gör en liknande själv men de gick åt pipan xD
Så hon skulle fixa en till åt mig imorrn ^^ Får hoppas på de bästa<3

Pratade med bästavän förut också.. vet inte vad de är jag har gjort.. hon verkar inte alls glad på mig :(
saknar verkligen alla de stunder då vi hade som roligast.. :( <3
Jag hoppas verkligen att vi kan hitta tillbaka till varann.. och ha lika kul som vi haft tidigare :)
För jag menar, visst har jag rätt? vi har faktiskt kul eller hur? (:
Och så kul vill ja ha igen, om du går med på de..?
Miss you alot<333

Men ska väl dra arslet ur vagnen och pallra mig upp till min sköööna nybäddade säng! Oooyees!




Ps. Detta inlägg skulle publicerats igår men bloggen stängs ju mellan 00.00 - 04.00 så jag fick vänta till idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0