Ensam mamma söker :D

godkvällens! jaa, då var det äntligen looov! som man har längtat :) Man blir ju rätt trött på skolarbete efter ett tag så jag tycker att man är värd ett lov ;) Igår var det mormors födelsedag, så familjen var där och firade, åt gott, med gott umgänge, och fram emot kvällen åkte vi hem igen mycket trevlig kväll :)
Idag (söndag) Har jag inte gjort så mycke, hade tänkt att jag skulle städat och gjort iordning i mitt rum men det blev inte av :P Det blir morgondagens projket de. På eftermiddan kom Emelie Coffe och Natalie hit en sväng,
alltid lika trevligt med lite sällskap :)

Ikväll har man bara seeeegat och vid åtta var det ju Ensam mamma söker så själv satt ja ju bänkad framför tven ;) Det är ett program som jag har följt sen första säsongen :) det är ett riktigt bra program enligt min mening :) Och jag vill hela tiden se fortsättningen, men man får tålmodigt vänta till nästa söndag.. suck xD Menmen, det är inte så mycket att göra åt saken xD Såå sjukt bra program!!!! :D

Just ja, igår beställde ja ett trådlöst internet till min egen data :D så de lär komma i vecka om allt går som de ska :D Hoppas verkligen på det kommer i veckan då kan ja sitte hur ofta ja vill hur länge jag vill NÄR ja vill :D utan att nån kommer och säger "När är det min tur? " så skönt det ska bli :D 
Eventullt så blir det färd till Norrköping tillsammans med Emelie Coffe och Natalie lite längre fram i veckan :) Om de åker i veckan, och inte i helgen för åker de i helgen så kan ja ju inte följa med, då ska ja jju till pappa och åka till småland, spännande! :D Så jag hoppas innerligt att de får pengarna tidigt så vi kan åka tidigare i vecka, jag håller tummarna stenhårt! :D Nåt annat märkvärdigt har inte hänt här på min front, men hoppas att nåt kul händer snart :D
Nähä du, om man skulle ta och göra nåt annat kanske än att sitta här och ruttna bort xD
Bra idé där! Så får det bli ;D

Tjingeling
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0