Booooooring!

jaha, ännu en dag har passerat, och man sitter återigen vid den så beroendeframkallade datorn :P
Åkte hem direkt efter skolan :P Mamma hämtade mig vid skolan sen bar de iväg hem :P Vi käkade rostbiff och potatissallad mums! :) Sen efter de satte ja mig här :) Och nyss åkte min syster på trumpetträning så nu blire lugnt här hemma iaf den närmsta timmen ^^ Funderar på om man skulle gå upp på rummet och köra igång fullpackad med robert gustavsson xD den lär vara bra :) Ingen som vill se den tillsammans med mig? ^^
fast nackdelen är att den nästintill är tre timmar lång, så man lär ju sitta och apflabba i tre timmar I STRECK! xD
Snacka om sjuk humor man måste ha :P

ja nä, vad ska man gör :P hade tänkt fortsätta med rapporten men ja orkar fan inte :P De är så fruktansvärt mycke att skriva, nä de får vänta tills ja kommer till skolan i morrn ;)

ja de blev ett litet inlägg den här gången ;D Meen jag kanske skriver ett till senare ifall ja orkar ;)

Tjingeling
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0