Barnvaktande Zombie xD

jaha då var man här igen då xD Nä nu ska vi inte va sånna inte :P Igår var de som sagt fredag, fick sluta tidigare från skolan pågrund av pissvädert, vi skulle gått ut och naturfotograferat men väderet gjorde att vi ställde in dem och istället så får man göra uppgiften på hemmaplan ^^ De kan va lite trixit de också ^^ Men iallfall ^^ jag tog bussen från skolan bort till Emelie, Coffe & natalie där jag förövrigt skulle tillbringa natten :) De blev en riktig slapparkväll.. Mys med natalie och chips framför idol :)  Den här veckan var de Camillas tur att lämna Idol. Hm, hennes klädstil va ju nåt att vända ryggen till kan man ju säga illröda byxer som satt uppe vi tuttarna (nja, inte riktigt kanske men nästan xD)  och en tröja där mitten delen av hennes överkropp syndes, porrigt om nåt? :S
Förstår inte människors klädstil.. :P

Aja, imorse vaknade ja av att en viss liten dam var väldigt pratglad av sig ^^ Fast de va ju ändå rätt bra att hon väckte mig :) Skulle ju ändå upp eftersom de var KGF-dag :P Så de var bara att kravla sig upp och klä på sig :P Sen vankades de frukost :D Mums! I LOVE IT :D Men efter frukosten märkte vi att tiden hade sprungit iväg så de var bara att sätt fart Emelie och coffe klädde på sig och jag som redan var färdig tog hand om natalie och satte på henne käder :) Lilla skruttungen :) Hon tyckte minnsan om att leka med rockringar :) De va nåt nytt att leka med :) De är inte var dag man får leka med en rockring tänkte väl hon ^^ Hon var väldigt faschinerad av allt och alla som rörde sig runt i hallarna ;) När KGF-dagen var slut bjöd föreningen på god mat i duvehallen, jag beställde en Hamburgarmeny 1 Mums! De va riktigt gott ska ja säga :) Fast ja saknade bearneassåsen till pommesen xD Menmen sen blev till att gå ända bort till inferno (forntunagatan) Eftersom bussen från duve slutar gå två minuter över hel efter halv två -,- suck, ja så jag hade ingen lust att stå och vänta på nästa bussjävel i 35 minuter så ja tänkte att de går nog fortare att gå dit än att stå här och vänta i evigheter :P

Tillslut kom jag iaf fram till dom :P Jag han träffa dom en stund innan mor min kom och hämtade mig :P Var tvungen att hämta mig direkt eftersom dom (hasse & Sören) skulle stänga av våran grusväg pga transport av kreatur -,-  :P Trodde att jag skulle hinna med 18.27 bussen till stan för att träffa bästa becca<3 men de hann ja såklart inte... dom var färdiga precis när bussen gick.. suck! Då blev ja sur...
Men de va inte mycke som jag kunde göra åt saken precis :P

Ikväll har ja varit här hemma och bara tagit de coollugnt :P
Imorgon ska man va barnvakt :) Lilla skruttungen kommer vid tio halv elva så de blir ingen sovmorgon för min del imorgon heller :P Får ta nästa helg till de helt enkelt :) Ska försöka ta med mig natalie i vagnen och ta en promenad och fixa fotouppgiften om de inte är allt för dåligt väder ^^
En sak som är säker är att jag kommer vara en zombie i morgon xD HAHAHAHA!
jaja, så ser min helg ut ^^
Nehe, om man skulle ta och slå sig ner i fotöljen framför tven ett slag? ^^
Jaa så får de bli :)


Tjingeling!
/Emma

Kommentarer
Postat av: guess who!

Du har gjort mkt iallafall ;)

jämför med mig ;)

2009-10-18 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0