Anlänt till Småland - Nässjö :D

Heeeej alla internetfaaans xD assså skoja inte va sur jag blev nyss :O Hade skrivit ett ganska lång inlägg och såklart så va ja TVUNGEN att klanat mig så hela inlägget försvinner.. SUCK...-,- bara att skriva om :P
Aja, nu har vi iaf kommit fram till småland :) Tågresan gick faktiskt relativt snabbt hade ju syrrans musik i örat och ett flummigt päron mittemot så de blev en ganska rolig resa xD
Väl framme Här i Nässjö möttes vi upp på stationen av värdinnan själv, Sussi! sen blev det bilfärd hem till henne ^^ Nästan på en gång fick vi maaaaaaat Gulaschsoppa och vitlöksbröd och PEPPSI! :D Mycke gott faktsik ;)
Sen blev en liten fika :) sen tröttnade Nelly och jag så vi pep upp till "vårt" rum ;) Och nu sitter vi här :D
Meeen nu ska vi tydligen snygga till Loooken liiiite ;D
SMSAAAAAAA MIG!!!!!

Tjingeling!
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0