2009-10-27

tjolahoppsan på er! Jag sitter här i min ensamhet, funderar på hur jag ska kunna fixa till min blogg :P
Emelie skulle väl se vad hon kunde göra imorrn så får vi se hur de blir... men de är så svårt jag vet inte vilken bild ja vill ha ich inte vilken förg ja vill ha heller.. aa ja hon får fria händer, jag skickar lite bilder så får hon välja själv, de blir bra!

Idag har jag inte fått mycke gjort alls, klev upp vid sisådär 11 snåret, satte mig vid datan nästan omgående, hängde tvätt som mamma satte på innan hon åkte, sen satte jag igång en ny maskin tvätt, och jag satte mig åter vi data, jag som ahde planerat att jag skulle plugga hela dan, jo tjena! där rök den pluggdan, ja som de känns nu så blir de väl inget slutbetyg för min del... Men jag kanske inte ska säga så än.. terminen är ju inte slut än :P
aja, jag tvättade iaf tre maskiner tvätt och hängde, och under tidens som tvättmaskin tvättade så duschade jag och satt vid data xD Vilket liv man har va, sitta framför datan i stort sett hela dan.. inte den bästa medicinen kanske xD Behöver ju plugga, nä imorrn måste jag rycka upp mig, och komma nån vart med plugget :)
Måste få en spark i arslet känns de som ;)

Ikväll åkte vi en sväng till "andra sidan" maggan och tony ;) Tog en fika och pratade ett tag, mycke trevligt.
Sen åkte vi hem igen, och vad gjorde jag då om inte sate mig vid datan igen.. hm, suck stackars data, och stackars mamma och hasses plånbok.. Elräkningen lär inte va rolig :P
men jag hoppas att mitt eget intenet kommer snart :D då får jag ju nyaste msn :D och cam :D
yeeeeey! :D som jag har väntat ;) men man brukar ju säga att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) Och de kan nog va sant ;) Eller vad säger ni? ^^ 
Imorrn är de barngympan också ^^ shiiiiiiit!

Nä, nu ska jag dra mig tillbaka,

Tjingeling
/Emma

Min egen redigerade bild :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0