Ojojoj...

Ja nu var det verkligen länge sen jag skrev ett inlägg här, men det får det allt bli skärpning på, måste komma igång lite mera med bloggandet, men det är inte så lätt när min egen data är paj :( Och våran stationära har virus och den här som ja sitter vid nu, typ alltid är upptagen :P hm, suck... jaa den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) Eller va brukar man säga ;) I morrn är det fredag IGEN :D yeeeey! ooojaa, IDOL blir de allt ;)
och vem tror ni att ja hejar på jo MARIETTE :D och ERIK :D Grymt duktiga  båda två, fast jag har nog faktiskt gått över till Mariett, hon är grym ;) får hoppas att hon går vidre i morrn också :D hon SKA till final så är de bara ;)
Annars har det inte hänt speciellt mycket, går i skolan som vanligt, åker hem, pluggar, åh justja tog vaccinsprutan mot svininfluensan i tisdags det gick super ;) sticket kändes inte ens xD meen biverkningar och smärta och ömhet har det varit gott om vill ha lova, har ont i armen, har haft feber till och från sen igår, huvudvärk, och allmänt trött i kroppen inget vidare eller hur :/ Men nu blrjar de faktiskt gå åt rätt håll ;) Fast jag har fortfarande ganska ont i armen. lutade armen mot soffan förut och de skulle ja inte ha gjort fyyyyy faaan va ont de gjorde :P aja, självförvållat och MYCKE klantigt gjort xD
nää ni om man skulle ta och fixa till den där förbenade bokredovisningen klar då :P 
 
P.s Slänger in en bild på Mariette ;)


Mariette Hansson - ska hon vinna idol? Svar: JAAAAAAAAAAA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0