nationellt prov svenska B

jag känner att uppdateringen här är väääääldigt dålig, vilket beror på bristande tid och ork xD det är så mycke annat så bloggandet skjutsas åt sidan :P nu senaste tiden har det varit mycke i skolan, nationella prov i svenska B tillexempel :P sen har ja ju möblerat om i mitt rum och det tog en hel dag att fixa, eftersom ja var tvungen att plocka ner precis allt från väggarna och sätt dem på nya ställen. Men det blev bra tillslut iaf :)
den här veckan har det vart nationella (muntliga) och i morrn är det uppsatsen som gäller, i SEX timmar :O fast som tur är så måste man inte sitta hela tiden ut och efter de så slutar vi :D vi slipper lektioner efterråt :D yeeey!
Meeeeen såklart så är de onsdag imorrn och det är barngympa dags, suck slutar ja tidigt så måste ja sitta i stan och vänta till halv fem på :P och inte nog med de så måste jag vänta en timme efetrråt också :P måste vänta på bussen som går 18.30 .....suck.. men ja har ju inte så mycket annat att välja på :P resten av veckan blir nog lugn, måste försöka ta tag i pluggandet, har religion att göra, och rapporten som måste fixas och bokredovisningar, och andra arbeten som ja ligger jätte mycke back med för att inte tala om psykologin :( kommer inte hinna bli klar med den till jul :( får förska få ett ig åtminstone :P
JAG VILL HA EN NY MOOOOBIIIIIIL! och de ä NUUUU är så förbannat trött på min nuvarande nokia 3310 -,-
ska verkligen köpa en ny :P hoppas på att få ihop så pass mycket pengar så ja kan göra de :P får önska mig pengar i julklapp också ;)
Nä nu ska jag kila iväg och kolla Andra Avenyn ;D

Tjingeling!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0