varför ska man vara ledsen när man kan vara Glad :)

tjena mors!  Har ju äntligen fått mitt så efterlängtade egna internet :D såå skönt att slippa tjatet bakom ryggen "är de min tur snart?" xD Så nu kan jag sitta på mitt rum utan att störa alla andra i huset ;) Nice!
ja, de senaste dagarna har varit sega, skolan har ju börjat igen en efter ett skööööönt looov! :)
Så nu gäller de att lägga i sista växeln om de ska funka och dra hem betygen ^^
jaa, igår va de måndag, första skoldan efterlovet.. var piggare än vad jag väntat mig men ändå xD
Och idag är det tisdag, har inte hänt speciellt myccke idag inte, har vart i skolan som vanligt, inget speciellt händer där heller eller aa förutom att vi håller på med vår teater "Alice i underlandet" Det är väl de mest roliga i skolan just nu :P Kan ju inte påstå att vi har lite att göra, vi har nationella prov i svenska i morgon muntligt (Och jag är inte klar för fem öre xD ) Sen har vi redovisningar på torsdag, mera nationella på onsdag nästa vecka plus två uppsatser, psykologi, bokredovis´ningar och fanoans moster, undrar ja hur lärare egentligen tänker :P Man kan ju undra :P ja nä det är bara härda ut :P
Imorgoon är det osndag och de är barngympa, meeen innan ja knallar dit så är de bokning av studentkryssning som gäller :D Äntligen är de bestämt, hittade Dennis som ändrade sig och ville följa med xD så nu kommer jag iaf iväg :) Så de ska bli spännande :) Och KUL!! :D så nu är jag gladare än gladast :D
Nä nu ska jag prata klart med bästavän på msn sen är det natten för min del.


Godnatt!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0