Du är den som jag hoppas verkligen älskar mig för den jag är<3

Det är svårt att hitta någon som verkligen älskar en.
som verkligen älskar en, vad man än gör.
Svårt att hitta någon som alltid kommer stanna kvar till slutet,
som alltid stöttar igenom svåra tider i livet och som är med i dom bra stunderna.
Jag har hittat en sån som verkligen är en sån.
Och jag kommer aldrig släppa dig, du betyder allt för mig och du är värd mer än guld ,
tillsammans är vi starka.
Med dig vid min sida klarar jag allt.
tack för att du torkar mina tårar, och tack för alla skratt tillsammans.
Tack för alla roliga och glada minnen tillsammans med dig.
Hade jag inte träffat dig så hade mitt liv inte sett ut som den gör idag<3
För mig kommer du alltid att vara min bästa vän oavsett vad som än händer.
Du vet vem du är! Y

Emma&Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0