Dåligt resultat i gårdagens Idol :(

hej alla glada och pigga läsare. Ja igår gick ju idol av stapeln igen och det blev ett program som hette duga, alla gjorde sitt yttersta för få vara kvar. Men tyvärr så åkte den bästa enligt mig ut, Mariette :(
Ibland fattar man inte hur svenska folket röstar, men åh andra sidan så var de kanske väntat, att det va hennes tur att åka. Precis som de sa i eftersnacket, det blev ju ingen direkt chock utan mer att man hade känt det på sig innan. Konkurrensen är stenhård, men jag tycker ändå att Mariette skulle fått stanna kvar och calle åkt ut istället. Så är det och så fick det bli inget man direkt kan göra nånting åt :P

Idag är det Lördag, vad ska man hitta på idag? Någon som vet nåt roligt man kan göra såhär på en trist eftermiddag? Vädret är ju ingevidare kul så man vill ju inte gärna vara ute. Och här inne finns de inte så mycket att göra heller, jag KLAGAR INTE kom ihåg de :P ja vet jag ska plugga och sen ska ja kolla på underbara älskade :) den sägs vara bra :) Eller vad tycker ni? :P
ja nä, livet är inte alltid så lätt :P Usch ingeting går bra för mig för tillfället. Min dator är trasig, jag ligger back med skolarbeten, jag måste börja köpa julklappar snart :O kryssningen ska betalas, studentgrejer ska betalas första gången, mobilräkning, interneträkning, skuld 700, och mamma ska ha 100.. ojojo de svider i plånboken :( 
neeej nu ska ja inte sitta här och grubbla för mycke, bäst att gör alite nytta. 

Tjingeling
/Emma
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta din mamma ska ha tillbaka pengar? :S

2009-11-29 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0