Valborgshelgeeen!! :D

Valborgsmässofton va en lugn kväll för min del, spenderade kvällen med syster, de var rätt skoj faktiskt :)
I fredags kom becca till mig för lite umgänge med mig och familjen :) Riktigt trevligt faktiskt :)
Lördagen bjöds på Middag Med Aline & Mattias som gäster :) Det blev en lyckad kväll må ja säga :)
Finns de bättre umgänge en med sin bästa vän och familj :) Fast några blev allt liiite onyktra ;)
Bästa vän och jag bestämde oss för att kila ut vi sisådär kvart över niosnåret, då vi också träffade på Stefan för första gången, Spännande! Spenderade resterande delen av kvällen tillsammans med Becca och Stefan :)
Och så Seeeega söndagen nr 1! :D Jaaa eller va man ska kalla den, trött va man iaf, men helt plötsligt i röran så kom Stefan förbi :) Så de var bara att ruschstäda och knalla ut och möta honom på gården xP
Hoppas att man får träffa Aline fler gånger, en otroligt mysig person :)
Och att ha haft en vän vid sin sida hela helgen förgylde bara helgen ännu mera :)

Tack För att ni alla Involverade gjorde min helg värd att minnas<3 ( Speciellt DU Becca :) )
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0