TjabbaTjena!

TjabbaTjena alla söndagsläsare! Den här helgen har bara sprungit förbi känns de som :P
jag har varit på dop uppe i värmland i Brunskog :) De var rätt kul faktiskt förutom vädret då :/
kom hem igår efter en lång bilresa hem.... somnade flera g¨ånger på vägen, men de hjälpte ju inte :P
Slocknade iaf vid halv 11 va så sjukt trött :P Fast de är ju inge ovanligt^^ Och i morse vaknade man av att jag hade ont i halsen, jippi :P eller inte :P det har iaf blivit bättre under dan, så vi får hoppas att de inte blir värre :P
Det är iaf skönt att va hemma igen, :) Imorrn är de skolan som gäller igen, det är inte långt kvar nu 19 dagar eller nåt sånt där :) Det ska bli så skönt med SOMMARLOV!!!! :D
Och på tisdag blir man 19 och på fredag blire partaj :) kan de bli bättre!? :)
Min helg har varit väldigt bra :) förutom att man kan få spader på vissa personer!! *** MAn får verkligen huvudvärk av människan, hon pratade konstant hela vägen hem i bilen... nää usch för vissa människor :P

Aja, nu ska jag rycka upp mig och försöka va lite mer allert ;)
Hat så bra ;)
Shaooo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är femton dagar kvar i skolan. (:

2009-05-24 @ 21:12:19
Postat av: Anonym

haha, jaaa fy fan va skönt de ska bli med Looooov! :D

2009-05-27 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0