JAGVILLE JAGVILLE..... MENDET SKETSIGTOTALT!

Det är många saker här i livet som man vill göra, Jag ville verkligen att de skulle bli vi men jag förstod efter dagens möte att du inte var ett dugg intresserad av mig utan av någon helt annan :( Visst man kan inte rå för sina känslor men det känns ändå som om du svikit mitt hjärta :( Jag har gillat dig sen första gången vi sågs, men de tjänade ingenting till..
Jag ville så innerligt och hoppades att jag skulle få något litet fedback tillbaka, men då du visade intresset för en annan krossades min "dröm" . Det kanske var ett misstag att träffa dig, det kanske var ett misstag att jag tog kontakt med dig :(
Jag hade verkligen inte väntat mig att få en såndan här smäll.
Du är iaf min vän för resten av mitt liv <3
jag har en nära vän som varit med från början, så henne lägger jag det största förtroendet till
Hon är den som förstår, Hon är den som vet, Hon är den ända personen jag litar på fullt ut till 100 %
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0