Simply the best!

jaha, då var de bara morgondagen och övermorgondagen i skolan kvar då :) fyy fan va nice :) De ska bli så skönt :) idag har man shoppat ett par ny ballerinisar, de va ett bra köp faktiskt :) fast jag vill ha flera skooor :D bland annat ett par tygskor ;) fast såklart så fanns de inte i min storlek -,- tråkigttråkigt, men va gör man. Kan ju alltid vänta lite och se ifall de kommer in flera :) I morgon kommer bli den slappaste dagen nånsin i skolan :P först sovmorgon, sen kolla på film på engelskan, sen lunch och sen fritidskunskap som vi inte gör nåt i och sist svenska som vi inte heller gör nåt i :P så de kommer bli himla mycke gjort imorrn.. nooooooot! :P Fattar inte ens varför vi ska till skolan överhuvudtaget, de känns så onödigt för oss "bussbarn" vi åker in till stan till skolan för att se en film som inte ens är bra... kul! Aja, man får väl stå ut, för den där annika verkade ju inte speciellt glad över våran lilla idé :P Tjurigt värre alltså :P Nu ska vi inte va irriterade längre, nä bättre upp :) Nu ska man fokusera in i de sista och se till att ro hem årskurs 2 :) 1 år kvar schalalalal xD aja, Chinixen! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hähä tack så mkt :)

själv är jag inte så nöjd x) haha

men ska byta inom snar framtid ;)

jag tipsar dig om

www.designadinblogg.se

där lärde jag mig grunderna o de är en jättebra sida :) man fixar bloggen med hjälp av kodmallen o stilmallen villket ser jättekonstigt o krångligt ut i början med de är de inte när man kommit in i de :)

men sidan är till jättestor hjälp ;)

och om du vill kan jag till och med hjälpa dig :)

att lägga in saker och så om du gör bakgrund ;)

svara gärna på min blogg :)

kramar

www.amandanystroom.blogg.se

2009-06-21 @ 19:30:22
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0